woensdag 27 oktober 2010

Speciaal voor de shoo-a-holics onder ons

Helemaal verliefd ben ik op de schoenen van Irregular Choice. De kleuren, de originele ontwerpen en vooral het feit dat je niet zo snel iemand anders met deze schoenen zal zien lopen. Ook vooral wegens het feit dat je wel een beetje durf moet hebben om met zulke opvallende stappers over straat te gaan.

Zelfs al weet ik dat ik de meeste niet kan dragen wegens de hoge hakken kijk ik graag dikwijls op de site en loop dan licht te kwijlen op mijn toetsenbord. Zoveel keus en ik wil ze allemaal hebben! (zoals je kunt merken in mijn blogs, ik ben erg hebberig, hihi)
Veel kan ik er verder niet over zeggen, je moet gewoon zelf even kijken vind ik! Klik hier voor de site van Irregular Choice.

Mijn favorieten zijn de Magic Pony (bovenste foto) en de Abigails Party (onderste foto). En een lange tijd terug hadden ze ook een lijn van Blythe, maar dat was voordat ik het merk kende en nu kan ik ze nergens meer vinden :(

Anyway, girls, veel kijk- en shopplezier ;-) xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten