vrijdag 22 oktober 2010

Cupcake garden

Ik ben het web naarstig aan het afspeuren naar blogs, websites en andere leuke originele dingen die mij vrolijk kunnen maken voor het geval ik een down-bui heb. Honderden dingen ben ik al tegengekomen, maar... alleen dat was veel te lang geleden, niet vandaag, en natuurlijk weet ik niet meer waar of wat dat ook alweer was :( ... (mijn geheugen is niet mijn beste vriendje momenteel)...
Toendertijds had ik het wel opgeslagen bij mijn favorieten, maar bij het herinstalleren van mijn mac niet aan gedacht daar ook even een kopie van te maken ... grrr !

Anyway, het enige leuke wat ik ben tegengekomen is onderstaande:

Die wil ik in mijn tuin!!! Een tuin vol met cupcakes, dat is toch geweldig? En groeiden er toen ook maar cupcakes uit die bak :-P

Misschien mijn mannetje toch maar even lief aan kijken. Maar ik denk dat het een verloren zaak is. Vorig jaar toen we het huis kochten zei hij dat de hele tuin voor mij was. Kennelijk heeft hij daar spijt van, want meneer heeft nu zelf de grootste plannen voor de tuin. En die gaan niet echt samen met mijn plannen.
En een cupcake.. ik denk dat die al helemaal niet in zijn plannen past, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten