zaterdag 30 oktober 2010

Me time

Vandaag is het tijd voor mezelf! Ik ga er lekker in mijn eentje een hele dag op uit om te shoppen! Heb ik al maanden niet meer gedaan dus dat wordt extra genieten ^_^ De meeste mensen gaan er graag samen op uit om te shoppen, maar ik ben weer zo'n rare uitzondering. In mijn eentje vind ik het makkelijker, lekker mijn eigen tempo aanhouden en gaan waar ik wil staan. Ik heb ook nog van alles nodig, dus ik moet ook echt op strooptocht. En meestal als ik met een vriendin ga kom ik met niets thuis (althans, niets nuttigs :-P) omdat het vaak te gezellig is, hihi.

Anyway, vandaag is het lekker ikke-ikke-ikke :P Heerlijk hoor! Is niets egoïstisch aan, want als je niet aan jezelf denkt is het ook niet goed. Raad ik jullie ook aan om eens te doen, even lekker de tijd nemen voor jezelf. Even opladen :)

(Dit ben ik straks) ----->

1 opmerking:

  1. je bent geen uitzondering hoor! Ik ga -als ik wil winkelen (niet vaak, want meestal gee zin)- het liefst alleen; dan kan ik in alle rust er zo kort of lang over doen als ik wil, zonder dat iemand er last van heeft.

    BeantwoordenVerwijderen