vrijdag 5 november 2010

Plushed

O jee, ik heb nu al mijn belofte aan mezelf verbroken. Ik zou iedere dag iets leuks schrijven! Maar de afgelopen 5 dagen zat ik met mijn hoofd ergens anders. Ik ben de Twilight saga namelijk opnieuw gaan lezen. En die leg je niet zomaar even aan de kant, want het verhaal is zo pakkend. De meesten kennen waarschijnlijk alleen de films en knappen er dan op af, maar je zou de boeken eens moeten lezen. Het is een heel erg mooi en meeslepend liefdesverhaal. Anyway, ik heb ze nu uit, dus ben er weer :)

Kan ik meteen laten zien wat voor pluizigs ik nu weer op het web ben tegengekomen. Ik vraag me nog steeds af of het iets serieus is of gewoon een grote grap. Ik vind het in ieder geval gewoonweg geweldig! Niet dat je mij er oooooit in zal zien rondlopen hoor, maar ik vind de website gewoon zo super bedacht. Ze brengen de kostuums alsof het een nieuwe mode-rage moet worden. En de foto's die ze ervoor gemaakt hebben zijn echt supergrappig. A little bit disturbing, maar de kostuums zijn dan wel weer leuk voor Halloween of carnaval ofzo. Maar als koe verkleed op je bruiloft??? Nee dank u...

Wil jij zo'n schattig kostuum voor je kindje/neefje/nichtje? Of heb je een rare fetish en wil je er zelf als een uitgezakte hamster bij lopen? Dan kan je hier je nieuwe outfit aanschaffen :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten