zaterdag 17 november 2012

piepklein beetje boel veel schaamte

Schaamte? Waarvoor dan??
Nou... voor de verwaarlozing van mijn blog! Je kan overduidelijk merken dat ik mijn tijd dus niet aan mijn blog hier besteed :-/ Zonde! Want het is zo leuk!

Nu ben ik ook wel heel druk geweest, met o.a. het zoeken naar een leuke baan, in de bedrijfsadministratie! Want daar ben ik een opleiding in gestart :D Daarnaast werk ik ook al parttime in de zorg als huishoudelijke hulp. Gewoon een schoonmaakster dus?, zouden veel mensen zeggen.. nee, het is veel meer dan dat. Je bent niet alleen een hulp voor de huishouding voor ze, maar ook vaak hun contact met de buitenwereld. Je wil niet weten hoeveel eenzame mensen er zijn :( en als je naast het schoonmaakwerk ook nog even de tijd maakt om een praatje met ze te maken dan zie je ze helemaal opleven. Een feelgood-baantje dus :)

Ondertussen heeft mijn lieve vriend Gildor voor mij ingevallen als 'surrogaat'-Lisette om de taken van Geisha Gifts voort te zetten. Want met al die nieuwe dingen had ik daar helaas niet voldoende tijd voor gehad, maar wilde wel dat er met zorg voor mijn 'kindje' gezorgd zou worden. En dat doet hij goed :) want volgens mij heeft er niemand gemerkt dat al dat roze witte fluffy werk door een stoere black metal liefhebber werd verzorgd ipv mij :P
In het nieuwe jaar ga ik me er weer vol op storten hoor! Tot dan moeten jullie het dus nog even met Gildor doen :) Wat vast niet erg is, want hij doet het misschien nog wel beter dan mij heb ik het idee :S Orders zijn nog nooit zo snel verwerkt, mooi verpakt etc. als daarvoor. En alle andere dingen eromheen heeft hij ook met veel zorg aangepakt. Misschien moet ik hem maar in dienst houden dan haha!

Voor jullie is er niets verandert dus, maar ik wilde jullie wel graag op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt 'achter de scherm' van Geisha Gifts. Zo leren jullie ook een beetje kennen wie dat rare meisje van Geisha Gifts nou is ;) en wat ze allemaal doet en van plan is!

Wat gaat er in het nieuwe jaar allemaal komen dan? Nou, veel.... de helft ga ik niet zeggen :P want ik wil nog wel een paar verrassingen houden. Wat ik wel kan zeggen is dat ik nog meer bento spullen in de shop wil zetten. Ik merk dat er veel vraag naar is en dat het de winkel uit zoeft. Ook zal er meer aandacht naar Japanse producten gaan. De sierraden worden wat minder. Er zullen steeds maar 1 of 2 collecties op de site staan en daarna verhuizen ze naar Dawanda.
Want ja, Geisha Gifts zit ook op Dawanda! Daar wordt al het handgemaakte spul van Geisha Gifts verkocht. Van de sierraden zullen dat bijvoorbeeld de oude collecties zijn, maar ook samples van collecties die nooit zijn uitgebracht, of one-of-a-kinds. Ook amigurumi en ander kawaii spul zal niet ontbreken.

More info following soon! Dit was slechts even een korte (ietwat van de hak op de tak en warrige) update en excuus voor de verwaarlozing van mijn blog (ik ben benieuwd hoe lang ik dit keer mijn belofte om meer op mijn blog te schrijven vol zal houden hihi).

Dikke kus voor jullie allen! <3
Lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen