dinsdag 7 december 2010

Christmas á la Barbie

Ruim een week geleden werd ik aangenaam verrast toen bleek dat mijn vriend al heel vroeg in de morgen de kerstboom had opgezet en versierd. Een beetje vroeg (november), I know, maar het is zo gezellig! Ook superlief vond ik het dat hij helemaal boven in de boom 2 kleine vogeltjes bij elkaar had gezet, om de helemaal zwarte boom (ik wou een groene..) toch nog een beetje 'Lisette' te maken. Hij heeft het echt super gedaan hoor, mooie witte versiering en het ziet er zeer stijlvol uit. Ben er heel blij mee :)

Maar... toch haalt deze boom het laaaange niet bij deze exemplaren. *hebbe-hebbe!!!*
Pink rules wat mij betreft en iedereen die mij ook maar een beetje kent weet dat, hihi. Helaas zal ik mijn vriend noooooit kunnen overtuigen Hello Kitty's in de boom te hangen en een roze boom is al helemaal uit den boze.


Maar kan toch even plaatjes kijken en heb daardoor weer een leuke blog ontdekt die erg leuk is te lezen voor Hello Kitty fans (de leuke plaatjes) en Hello Kitty haters (de zeer grappige teksten). Zie hier het stuk met meer leuke Christmas trees. Erg leuk is dat je meerdere malen in de blogs leest dat de schrijver op de bank moet slapen als hij weer eens wat aan te merken heeft op de Hello Kitty manie van zijn vriendin. Die nachten mag hij namelijk doorbrengen in een bijpassende Hello Kitty slaapzak *grinnik* :)

Enjoy! en alvast fijne kerst ;)

5 opmerkingen:

  1. Haha ja die site is leuk he, die gast is elke keer weer verbaasd als hij erachter komt wat er nou weer voor HK spul te krijgen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is iemand die ik (of jij) niet ken, iemand uit Amerika. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit plaatje stiekem heb gestolen *bloos*

    BeantwoordenVerwijderen