zondag 24 oktober 2010

Monster High

Wie mij kent weet dat ik een zwak heb voor poppen. En nee, niet die enge porseleinen dingen of de alledaagse Barbie, maar de wat leukere fashion dolls.
Ik ben al in het bezit van een grote verzameling Bleeding Edge Gothic dolls. Het zijn er zoveel dat ik niet echt meer weet waar ik ze eigenlijk neer moet zetten. Daarnaast heb ik nog een paar bloedmooie Japanse Pullips en nog veel meer hebbedingen waarvoor ik ook nog een plek moet vinden (misschien nog een apart huis erbij??).

En nu heeft een vriendin mij kennis laten maken met mijn nieuwe (vanaf nu) verzamel-verslaving: de dolls van Monster High. In Amerika zijn ze al niet aan te slepen en struinen ouders massaal de winkels en het web af voor een exemplaar voor hun kids. Ik vind het zeer mooie en zeer originele poppen voor kleine meisjes en vrouwen heel stiekem van binnen nog een meisje zijn (zoals ik).

Allen zijn ze karakters uit een tekenfilm-serie, waarvan ik hoop dat ze die ook hier gaan vertonen (in het Engels dan natuurlijk). Meer info vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen