zaterdag 23 oktober 2010

Monchichi

Misschien ken je ze nog wel van vroeger, de Monchichi aapjes. De tekenfilmpjes heb ik eigenlijk nooit gezien, maar ik en mijn zus kregen beiden wel één van die superschattige knuffelaapjes. Helemaal geweldig, want die van mij kon zowel zijn duimpjes, pinkjes als zijn teentjes in zijn mond doen.

Ik was dan ook erg verdrietig toen het aapje op een gegeven moment stuk ging en niet meer gemaakt kon worden. Gelukkig had mijn moeder er nog één op voorraad, een Monchichi-meisje. En daar was ik natuurlijk nóg blijer mee :) (want deze had een roze strikje).

Een tijdje terug heb ik ze wederom ontdekt, in een fantastische lijn sieraden van Atelier. En ze zijn hier te verkrijgen. Ze zijn zo leuk! Ik wil ze allemaal hebben :-D

3 opmerkingen:

  1. Beste,

    via google kwam ik op je website en zag je monichichi aapje.

    door het overlijden van mijn ouders ben ik weer in bezit gekomen van mijn aapjes.

    daar ik ze graag aan iemand wil verkopen ( voor een zacht prijsje) was ik opzoek naar een liefhebster...
    en volgens mij ben je dat... ik heb een grote, een kleinere jongentje en meisje en dan opa en oma en dan twee babys een jongentje en meisje.

    Hoopvol zie ik je reactie tegemoet.

    mvg Inge Ingkies@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, herkenbaar. De mijne kon een banaan in z'n mond. Dure popjes waren dat. Gister kwam ik er een stand van tegen op de beursvloer: Kleine Fabriek.

    Ik zag dat mensen ze verzamelen en dus dacht ik de mijne mee te nemen naar de plaatselijke rommelmarkt. Mijn dochter heeft er niets mee dus tijd om op te ruimen. komt er een man men een hond langs die zó dat aapje meeneemt.....zo tussen de spullen weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, wat zonde! Hopelijk heeft die eigenaar van de hond er wel wat voor betaald dan? Of was het die man zelf die dat aapje jatte? (of zijn hond opdracht gaf, haha)

    BeantwoordenVerwijderen